ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

НАДСИЛАТИ ГОТОВІ РОБОТИ НА ВАЙБЕР ЧИ ПОШТУ

(bogoutdinova.oksana@gmail.com)
16.03.2020
Кумедний випадок із рибальського життя.
Г.Тютюнник "Біла мара".Ст.123- 128 читати.Перегляньте відео.Придумайте колір сміху,намалюйте сміх, радість.
17.03.2020
Катерина Бабкіна "Місьє Жак та квітнева риба".Ст.112-113(Хрестоматія...)прочитати з розумінням.
18.03.2020
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "У країні гумору".Ст.128- дати відповіді на питання, ст.46(посібник)письмово виконати завдання.
20.03.2020
Урок позакласного читання:"А вже весна,а вже красна.Посібник"Позакласне читання" ст.82 - 86 прочитати,відповісти на питання.Переглянути відео.


Підготувати декламування віршів про весну
30.03
 У КРАЇНІ ЗНАНЬ

(стор. 129)
  • Опрацювати вступ;
  • Відповісти на питання: 
1)Які оповідання називаються науково-художніми?
2)Які оповідання називаються історичними?
Завдання: Вивичити вірш напам'ять "Мусим вчитись -  
я і ти!"
31.03.2020

НАУКОВО-ХУДОЖНІ ОПОВІДАННЯ
АНАТОЛІЙ ДАВИДОВ

(стор. 130-132 прочитати)

Анатолій Давидов Біографія (перейдіть за посиланням)
Друзі їздили в Карпати:

Завдання: Випишіть із оповідання 10 дієслів, визначіть: час, особу, число.
01.04.2020

ОПОВІДАННЯ(продовження)"СВІДКИ МИНУЛИХ ЕПОХ"(стор. 133-135 прочитати)


Завдання: Описати хохулю (до 7 речень)
03.04.2020

"СВІДКИ МИНУЛИХ ЕПОХ"

(стор 135)

Завдання: Поділити текст на частини за поданим планом і переказати зміст твору.

+ усно відповісти на питання

06.04.2020

Паола Утевська

"Гості з далеких берегів"
(стор 135-137 прочитати)
Завдання: написати дієслова з різних часів (минул., тепер., майб.) - по 5 дієслів



14 вересня українській дитячій письменниці Паолі Володимирівні Утевській виповнюється 105 років від дня народження.

Паола Володимирівна Утевська народилася в місті Одесі. Змалку вона захоплювалася читанням, любила переказувати прочитане своїм друзям. Але при цьому додавала щось своє, вигадувала нове. Ставши письменницею, вона створювала для дітей науково-художні книжки: "Невмирущі знаки", "Вічні мандрівники", "Правда, яка нагадує казку", "Квітковий годинник", "Подарунок зеленого друга". Всі ці книги є в нашій шкільній бібліотеці.

Про що ці книги? Про життя. Про те, що давно минуло, та про сучасність. Про навколишній світ, про живу та неживу природу. Вражає ерудиція письменниці в багатьох галузях науки, її незвичайна любов до природи.

07.04.2020

Паола Утевська "Гості з далеких берегів"(продовження)

Як виникла писемність?

Прочитати ст.138 -140


Написати 7  речень на тему:"Навіщо насаджувати  дерева?"
08.04
Контрольна робота 
Навичка читання мовчки (письмово)
Прочитати текст ,виконати завдання письмово

Контрольна робота № 6
Читання мовчки
ТОЧНІСТЬ – ҐРЕЧНІСТЬ* КОРОЛІВ
  – Не забудь, Богдане, – посміхнулася Леся, – у неділю на п’яту годину. І пам’ятай, що точність – ґречність королів!
Богданко згадав цю останню фразу лише перед тим, як вийти з дому. Годинник показував за двадцять хвилин п’яту.
Хлопчик глянув у дзеркало, пригладив чорнявий чубок, посміхнувся і обсмикнув білу сорочку.
Його було запрошено на день народження однокласниці. «Треба прийти вчасно, хоча й Леська – не королівна, та він – хлопець вихований. Так принаймні усі вважають. Не спізнитися б...»
Богдан узяв три великі ромашки, казки Доналда Біссета і вискочив на вулицю.
Тролейбус, що підійшов, був ущент заповнений людьми. Богданко підбіг до передніх дверей і з чималими труднощами таки вліз усередину, кілька разів штовханувши у спину діда з ціпком. Йому, бач, теж забажалося кудись їхати саме в цьому тролейбусі.
Ромашки хлопець підняв над головою і враз помітив місце, що звільнилося. Він хутенько сів і звичкою втупився у вікно. Аби тільки не дивитися в очі отих літніх і старих пасажирів. Та він намагався про них не думати.
Їхати було недалеко, і вже за десять хвилин хлопець у пречудовому настрої скочив із тролейбуса і, помахуючи букетом, рушив до Лесиного будинку.
– Ну ти молодець, прийшов вчасно!
Леся, подякувавши за книжку, побігла з ромашками на кухню.
Богданко огледівся – гостей було чимало, і стіл, накритий сніжно-білою скатертиною, вабив святковими пахощами.
Він уже намітив собі отой чималий шмат рум’яної курки, ще й оселедця під шубою, ну й, звісно, холодненького «Живчика». Нетерпляче підсунув бокал.
Богдан пас очима шоколадного торта, веселі тістечка і гладкі жовті груші!..
Очікувані слова: «Прошу до столу!» він сприйняв як постріл стартового пістолета, першим усівся і схопив виделку. Краєм ока Богдан помітив Лесині очі, які неначе з докором дивилися на нього.
Та ні, здалося! Адже він дотримався сьогодні принципу: «Точність – ґречність королів» і не спізнився ані на хвилину.
Гості – і дорослі, й однокласники – поволі розсаджувалися за столом. Богдан зосереджено морщив лоба: «У яку ж руку треба брати виделку? Здається, у праву. А ножа? Адже столового справжнього ножа він ще ніколи не тримав у руках... Але ж треба колись починати!»
Хлопчик рішуче втикнув виделку в такий, мабуть, смачний і соковитий курячий шмат.
Тої ж миті у дверях з’явилася висока постать – це був отой дід із ціпком! На грудях – ордени і медалі...
Так, це був відомий у місті герой війни – Лесин прадідусь!
Курка незграбно випала з Богданової руки просто в червоний соус.
Бризки поволі розпливалися по сніжно-білій скатертині... ( 387 слів )
 Наталя Павловська
*Ґречний – чемний, вихований, ввічливий, люб’язний.
Виконай завдання .
За кожне правильне виконане 1-4 учень отримує 1 бал.
Обведи правильну відповідь.
1.    Хто запросив Богдана на день народження ?
А   дівчинка – сусідка
Б   його однокласниця
В   найкраща подруга
2.     Який подарунок приготував   Богдан іменинниці?
А   квіти та цукерки
Б   квіти та іграшку
В   квіти та книжку
3.Яким транспортом їхав хлопчик у гості?
А  тролейбусом  Б  у метро  В   електричкою
4        Як ти розумієш вислів «пасти очима»?
А  пильно дивитися, слідкувати за чимось
Б  задивитися на щось
В переглядатися  з кимось
За кожне правильно виконане завдання5-6 учень отримує 2 бали
Коротко дай відповіді на запитання.
5.Якими стравами пригощала Леся своїх гостей?
6.Як ти вважаєш ,чи дійсно Богдан був вихованим?Обгрунтуй свою відповідь.

10.04.2020
Паола Утевська "Гості з далеких берегів"
(продовження)ст.136- 140 ,поділіть текст на частини,перекажіть одну із них
13.04.2020
Життя і творчість Антіна Лотоцького.
Історичні оповідання.А.Лотоцький 
"Ольга Перевізниківна".
Ст.141-142 прочитати з розумінням.
Пропоную відео.Насправді наше минуле
цікаве,чи не так?Дайте відповідь.
1.Чому Оля одразу приняла дідуся заночувати?2.Як звали батька Олі?
3.Що зробив гість перш ніж піти на 
спочинок?Відповіді запишіть.

14.04.2020
Історичні оповідання. А. Лотоцький 
"Ольга Перевізниківна" (продовження)
До вашої уваги відео


Прочитати  ст. 143-144, дати відповіді на питання на ст 144.
15.04.2020
А.Лотоцький "Ольга Перевізниківна"(продовження).Поділ тексту на частини.
За допомогою відео переказати оповідання
за планом, виконати завдання на ст.144
17.04
Життя і творчість Віктора Близнеця .
Повість-казка .В.Близнець 
 "Земля світлячків"
               Прочитати ст.145- 148,дати письмово відповіді на питання.
Тлумачення слів
Орда-безладний неорганізований натовп.
Єство-сукупність усіх фізичних і душевних сил та властивостей людини.
Сповиток-те, у що загортають немовля.
Корч-пень викорчуваний із корінням.
Довбанка- човен,видовбаний із суцільного шматка дерева.
Пожух-потьмянів,потемнів.
Приблуда -бродяга.
Заброда-чужинець. 
1.Чому стривожився Вертутій?
2.Що садив дядько Хвороща?
3.Чим займався дядько Сиз?
4.Кого впіймав невгамовний  Хвороща?
21.04
Пригоди і дива у повсті-казці.Думки 
героїв твору.В.Близнець "Земля світлячків"
(продовження)
Прочитайте твір Земля світлячків буксиром 
за аудіочитачкою.

Завдання:дати письмову відповідь на питання.
1.Де зібралася рада?
2.Як називав підземелля професор Варсава?
3.Про що розповідав Сиз на раді?
4.Яке рішення  ухвалила рада?
22.04.2020
Пригоди дива у повісті-казці .Думки героїв твору.В.Близнець"Земля світлячків".
Передбачення послідовності розгортання подій.
Це відео збагачує наше єство.
Дайте відповіді на питання та отримайте 12 балів.
1.Яка річка винесла довбанки в озеро?
а) Лісова; б) гірська ; в) степова.
2.До чого поспішали Сиз і Мармусія?
а) До будинку ; б) до озера ; в) корча.
3.Де було царство Вертутія?
а) Біля Верхньої ріки ; б) біля Верхнього озера ; в) біля Верхньої гори.
4.Чим Хвороща годував одного з волохатих страшил?
а) Динею ; б) кавуном ; в) виноградом.
5.Хто був учнями професора Варсави?
а) Лісовики ; б) лунаристи ; в) гноми.
6.Скільки пар окулярів змінив професор Варсава?
а) Одну ; б) дві ; в) три.
За кожну відповідь -2 б.
Завдання: скласти власне продовження твору.
24.04.2020
Катерина Бабкіна .Мсьє Жак та квітнева риба.
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури.Уважно послухайте твір.

Я знаю ,що вам дуже сподобається,адже 
говорять уста ваших ровесників.
Напишіть : 1.Яка тема твору?
2.Яка головна думка твору?
27.04.2020
Узагальнення та систематизація знань 
учнів із розділу "У країні знань".

Перевірте свої знання, виконавши тест:


ТЕСТУВАННЯ

28.04.2020
Позакласне читання.Прозові твори українських
письменників.До вашої уваги відео.

Виберіть твір сучасного автора, напишіть свої враження .
Можна із посібника"Позакласне читання" ст.47-104,який вам сподобався та 
написати враження  від  прочитаного.
29.04.2020
Вступ до теми.Твори зарубіжних письмен-
ників.Життя і творчість Миколи Носова.М.Но-
сов"Мишкова каша (скорочено).
Пропоную відео.

Завдання:ст.154-157 прочитати.Дайте 
відповіді на питання письмово.
1.Де і коли народився Микола Носов?
2.Де пройшло його дитинство,де він жив 
і працював?
3.Які твори для дітей написані письменником?
4.Хто є головними персонажами твору?
5.Від чийого імені ведеться розповідь в опові-
данні?
04.05.2020
Як зварити кашу?М.Носов "Мишкова каша"
(продовження)
Прочитайте твір буксиром за аудіочитачем.
Виконайте тест.
1.Скільки днів треба було прожити хлопцям 
без мами? а) 4;б) 3; в) 2.
2.Куди пішли хлопці після від'їзду мами?
а) На річку; б) на озеро; в) на ставок.
3.Що хлопці прив'язали до чайника?
а) Мотузку; б)волосінь; в) ланцюг.
4.Чим хлопцям удалося набрати води з колодязя?
 а) Каструлею; б) склянкою;в) кухлем.
5.Хто нагодував хлопців уранці?
а) Тітка Наталка; б) тітка Галя; в) тітка Оля.
6.Що хлопці робили на городі?
а) Збирали картоплю; б) пололи бур'яни;
в) збирали огірки. 
05.05.2020
Контрольна робота.Робота з літературним 
твором "Реліктові рослини"
Уважно прочитайте текст у зошиті "Успішні 
сходинки"на ст.67-68.Виконайте завдання 
на ст.68-70.Виконані завдання відправити 
до 12.00.Відмінних результатів.
06.05.2020
Як зварти кашу?М.Носов."Мишкова каша"(продовження).Читання в особах
Прочитайте буксиром за аудіочитачем ,
це досить корисна  вправа  для швидкого читання.
Дайте відповіді на питання на ст.162.
08.05.2020
Контрольна робота .Навичка читання 
вголос (усно).Прочитати виразно текст
на ст.74-75 (у зошиті "Успішні сходинки")"Дівчина надворі..."зробити
відеозапис  та надіслати до 14.00.
Дати відповіді на запитання на ст.75
12.05.2020
Повість-казка.Життя і творчість Льюїса Керо-
лла .Л.Керолл "Аліса в Країні Чудес"(Частина 1
У кролячій норі.

Прочитайте ст.163-165.Дайте письмово відпо-
віді на питання.
1.Де відпочивала Аліса?
2.Чому їй не сподобалася книжка,яку читала 
сестра?3.яким був кролик? 4.Коли Аліса побачила його вперше?5.Чому дівчинка побігла за ним?6.За чим спостерігала Аліса,коли летіла вниз?7.Хто така Діна?
13.05.2020
Подорож із реального світу в казковий.
Л.Керолл."Аліса в Країні чудес."(продовження)


Прочитати ст.166-167.Дайте відповіді на запитання письмово.
1.Що про Діану думала Аліса?2.Де раптом опинилася дів-
чинка?3.Куди їй дуже захотілося потрапити?4.Чому вона 
не могла вибратися в сад?5.Що дівчинка побачила на 
столику?6.Куди вели дверцята?7.На яку річ хотіла бути 
схожа Аліса при складанні?
15.05.2020
Подорож із реального світу в казковий.
Л.Керолл."Аліса в Країні чудес".(продовження)

Прочитайте ст.168-170.Дайте відповіді на питання письмово.
1.Який напис був на ярличку,прив'язаному до пляшечки?
2.Чому Аліса відразу не випила те,що було в пляшечці?
3.Яким був смак напою?4.Чи вдалося Алісі відчинити дверцята?5.Як вона реагувала на невдачі?
18.05.2020
Подорож із реального світу в казковий .
Л.Керрол " Аліса в Країні чудес".(продовження)
Пропоную відео  з новинкою 
Знайдіть у тексті порівняння і допишіть.
1.Кроляча нора йшла рівно,мов ...
2.Аліса й незчулась,як полетіла кудись, неначе..
3.Аліса помчала слідом,мов...
4.От якби я могла складатися, мов...
5.Чого доброго я розтану зовсім, як...
19.05.2020
Подорож із реального  світу в казковий.Л.Ке-
ррол "Аліса в Країні чудес".(продовження)
Передбачення послідовності розгортання 
подальших подій.
Прочитайте буксиром твір .Дайте відповіді на питання на ст.170
20.05.2020
Опрацювання творів з Хрестоматії 3-4 класів.
Ірен Роздобудько "Як зніматися у кіно"
Прослухайте аудіоеозапис,ст.163-166(Хресто-
матія) читати і переказувати твір.
О

22.05.2020
Урок позакласного читання
Твори зарубіжних письменників
Р.Кіплінг.Чому в кита така горлянка
Прочитайте казку на ст.131-134
(посібник "Позакласне читання) та 
дайте відповіді на питання ст. 135
25.05.2020
Підсумковий урок за розділом
" У країні світової літератури"
Гра "Чи уважний ти читач?"
Виконай письмово та надішли
1.Куди зібралася поїхати мама?
а) До міста; б) до друзів; в) до бабусі
2.Як звали сина тітки Наталки?
а) Сашко; б) Василько; в) Володя.
3.Біля кого сиділа Аліса на березі ?
а) Біля мами; б) біля сестри; в) біля подруги.
4.Що кролик дістав із жилетної кишені?
а) Хустинку; б) годинник; в) квітку.
5.Яким став зріст Аліси,коли вона 
випила вміст пляшечки?
а) Півметра; б) метр; в) чверть метра.
6.Чим на пиріжку було викладено 
гарний напис?
а) Намистинками; б) кремом; в) родзинками.
26.05.2020
Опрацювання творів із Хрестоматії для 3,4 класів.Саша Кочубей."Володарка лісу"
Ст.141- 143 прочитати та переказати.
27.05.2020
Опрацювання творів із Хрестоматії для 
3,4 класів.  Олеся Мамчич.Вірші.
Ст.134- 140 прочитати та спробувати 
свій вірш написати 
29.05.2020
З думкою про літні канікули.
А.Костецький."Канікули".Узагальнення і 
систематизація знань учнів .Підсумок за рік.
Ст.171.Прочитати дикторським читанням.
Гра "Назви жанр твору"
                                                    
"Пандора"                                            притча
"Тополя"                                                вірш   
"Лебідь"                                             оповідання
"Золотий черевичок"                         легенда
"Реве та стогне Дніпр широкий"       повість
"Дикі каченята"                             народна казка
 "Зачарована Десна"                              міф                                                   
   
                                               
                                                                                                  

Комментариев нет:

Отправить комментарий